#Mazurki

Pierwszy raz do napisania czegokolwiek tutaj zasiadłam przy biurku, a nie jak zwykle w łóżku. Wczorajsze nieziemskie siatkarskie widowisko, w którym Mistrz Polski rozkłada na łopatki Mistrza Włoch, skłoniło mnie do napisania czegoś o siatkówce. Oczywiście całe spotkanie oglądałam jak zwykle dokładnie, do tego komentując je na Twitterze, który niedawno wrócił  u mnie do łask, ponieważ wreszcie ogarnęłam jak ten cud techniki się obsługuje. Jednak samo widowisko bez komentarzy  niesamowicie zabawnego duetu komentatorów i ich ciekawych porównań,  było by jedynie standardową relacją meczu.

Duet Jerzy Mielewski i Ireneusz Mazur mają już na swoim koncie wiele dziwnych, zaskakujących i zabawnych tekstów.  Po meczu pomyślałam, że można by je spisać i mieć przy tym sporo zabawy! Co się okazało? No pewnie, internet ma wszystko i nie ja pierwsza wpadłam na ten pomysł. Pan Ireneusz ma już nawet swój hashtag na Twitterze - #Mazurki. Jeśli ominęło was coś ciekawego, jak np. Wojtek Muzaj zwany Maćkiem, daktyl dusiciel (o zagrywce Karola Kłosa), rozczapierzony indyk,  albo "zatrzepotał jak młody sandacz", to klikniejcie w link i znajdziecie listę spisaną przez kibiców . Z tymi panami nie można się nudzić, oj nie. Nawet jeśli sytuacja punktacji nie jest wesoła, to i tak będziesz płakać ze śmiechu słuchając kolejnego nietypowego porównania sytuacji do...  zwierzęcia? W zestawieniu już klasycznych tekstów, dominuje właśnie porównanie do przedstawicieli dzikiej fauny naszej planety.

Wczorajszy mecz był naszpikowany nowymi mazurkami, w zestawie z wygraną stworzył taki czasoumilacz, że nie sposób tego do niczego porównać. I jak można nie kochać siatkówki? Jak można nie uwielbiać polskich komentatorów?
________________________________________________________________________________
mail: inmynikonlens@gmail.com
snapchat: inmynikonlens
instagram.com/in_my_nikon_lens 
twitter.com/in_my_lens
inmynikonlens.tumblr.com


instagram.com/joanna.jacaszek
Tak, to coś na dole to reklama, przyznaję, ale mam nadzieję, że nie jest zbyt offensive :)  



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Joanna Jacaszek. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Get In Touch

mail: inmynikonlens@gmail.com

snapchat: inmynikonlens

instagram.com/in_my_nikon_lens

twitter.com/in_my_lens

inmynikonlens.tumblr.com

instagram.com/joanna.jacaszek