Beauty Break Sunday #2 Hair Routine

Od kiedy wrzucam zdjęcia na instagram dostaję dużo komentatorzy na temat moich włosów. "Jak dbasz o włosy? Są śliczne" ... czy "masz piękne włosy :) zazdro ;)" - nie ukrywam, że bardzo mi miło, dlatego też postanowiłam się podzielić z wami "my daily hair routine!. 

Przyznam, że uwielbiam, gdy moje włosy mają dużą objętość, często stosuję różne triki na to, by było ich więcej i wydawały się gęstsze, niż w rzeczywistości są. Nie jest trudno uzyskać ten efekt, tylko niestety potrzeba na to trochę czasu i wstając rano na zajęcia, nie mam zwyczajnie na to nawet chęci... ale gdy już mam wolne, to szaleję! 

1. Oczywiście zaczynam od umycia moich włosów - szampon dowolny, ponieważ często napis "volume" na opakowaniu nie gwarantuje większej objętości, ja akurat stosuję Syoss, gdyż akurat był w promocji za 9,90zł, a u mnie sprawdza się on dość dobrze, dodatkowo ma dużą pojemność. 

2.Spryskuję delikatnie przed rozczesaniem odżywką w sprayu, tak by nie szarpać ich za bardzo i nie namęczyć się przy tej czynności.

3. Suszenie jest też dość istotne - zawsze suszę włosy z głową skierowaną w dół, tak by były suszone solidnie od nasady, więc zaczynam od góry. a końcówki dopiero w drugiej kolejności. 

4. Używam odrobinę suchego szamponu, szczególnie przy nasadach włosów, lekko go wmasowuję i delikatnie wyczesuję - ja do tego celu używam Batiste XXL volume

4. delikatnie nasady spryskuję lakierem l'oreal, który też ma na celu zwiększać objętość i zapobiec oklapywaniu włosów w ciągu dnia.

5. Mój ulubiony punkt programu - delikatne kręcenie włosów - to zawsze działa! Dzielę włosy na 4 sekcje, lokówką kręcę włosy z przodu od twarzy, a z tyłu w obu kierunkach, wtedy wyglądają naturalnie, następnie rozdzielam je delikatnie palcami o  voila :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Joanna Jacaszek. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Get In Touch

mail: inmynikonlens@gmail.com

snapchat: inmynikonlens

instagram.com/in_my_nikon_lens

twitter.com/in_my_lens

inmynikonlens.tumblr.com

instagram.com/joanna.jacaszek