Spełnianie marzeń once again. WOŚP#23

To, że lubię pomagać ludziom być może już w jakimś małym stopniu zauważyliście, bo każdy kto napisze z prośbą/pytaniem bądź jakimś zagadnieniem do rozwiązania dostanie odpowiedź. Zawsze patrząc na siebie, szukam też jakiejś formy współpracy z innymi ludźmi, kontaktu. Ponieważ przez ostatnie pół roku poznałam mnóstwo osób, wiele z nich do mnie napisało, to przy jednej okazji stwierdziłam, że pomogę i wesprę młodą dziewczynę, bo robi fajne zdjęcia i w sumie, jeśli  ja na mecz nie mogę jechać, to czemu nie  poszukać sobie zastępstwa (oczywiście byłam na meczu całkiem przypadkiem,kto nie wierzy w przypadki niech uwierzy!). 

Każdy ma swoje marzenia, ja jestem w transie spełniania swoich. Od lat zawsze chciałam oddać coś na WOŚP, ale oczywiście taka osoba przeciętna, szara i smutna nie ma za dużo do zaoferowania, szczególnie, że raczej moją pomocą nie uzbieram aż tyle pieniędzy... Za tym w tym sezonie mam swój CEL. Każdemu marzy się koszulka zawodnika, a może w miarę własnych możliwości pozbieram od zawodników tak owe i przekażę je na rzecz małych dzieciaków? Mam nadzieję, że kiedyś uda mi zrealizować ten pomysł, bo warto pomagać. Wiem, ze opinie na temat WOŚP są różne, ale gdyby nie oni, to wierzcie mi, że sytuacja na oddziałach byłaby marna. Za tym wierzę w dobre serce zawodników Skry i  mam nadzieję, że otrzymam koszulki, bo to by było naprawdę coś mega! A może później ktoś z Was stałby się jej właścicielem?

Co do tematu autografów/ koszulek z autografami, prośbami bym pozbierała po meczu, to niestety odpada.Chciałabym pomóc, ale zwyczajnie nie wypada mi po każdym meczu zbierać autografy od całej drużyny. 

I dziękuje za wszystkie zaproszenia do znajomych, jak widzicie nie przyjmuję ich, bo jest opcja follow i jeśli macie chęć, to możecie oczywiście z niej skorzystać :) 
_________________________________________________________________________ 
Instagram: instagram.com/in_my_nikon_lens
Twitter: twitter.com/in_my_lens
Tumblr: inmynikonlens.tumblr.com
 Instagram: instagram.com/joanna.jacaszek

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Joanna Jacaszek. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Get In Touch

mail: inmynikonlens@gmail.com

snapchat: inmynikonlens

instagram.com/in_my_nikon_lens

twitter.com/in_my_lens

inmynikonlens.tumblr.com

instagram.com/joanna.jacaszek